Bilder från My Dog 2012

Här kommer lite bilder från My Dog 2012. Tyvärr är det dock flest bilder på hanar...och endast bilder på långhår...så blir det när man sitter som fastnaglad av spänning i långhårsringen... På Söndagens utställning var jag så trött så jag orkade inte fota. Jag filmade Nina och hon filmade mig och Lakrits, that´s it!

Var beradda på en bildbomb för här kommer den! Hittar ni någon bild ni vill ha så är det bara att kopiera!


Amazing Tails Pathfinder "Texas" 2: placering i juniorklassen med CK! Grattis Anna och Nina!






Nina och Texas


Så söt!


En av de sötaste chikillarna på hela utställningen!


Jag vill inte herr domare!




Min fina Lakritsbit!


Lakrits med sina kralliga ben....


Fina Robin (Blomhagas Nemo)


Lakrits struntar i domaren och har bara ögon för köttbullen i min hand...






Så fiiin!








Domaren Arne Foss som dömde långhåren på lördagen




Tikar?


Texas helsyster, dock ej samma kull.


Lördagens BIR-vinnare! Amazing Tails ?


Shelby (Sannsagas Eartha Kitt) som vann rallylydnaden på lördagen med domarens ord: "Minst men bäst!". 


Nu gäller det! Vem blir BIR resp. BIM??


BIM och BIR med domaren Arne Foss från Norge.


Otroligt fina Gwen (Superlicious From The Heart?)  SÅ ska en chihuahua se ut! Hon blev BIS 1 på Stora CC 2011.


Holley kom på 3:e plats på lördagens rallylydnad! Snacka om att Nina hade en kanondag med 1:a och 3:e placering i rallylydnad samt excellent med CK i utställningsringen!! Måste erkänna att jag är liiite avis....


Amazing Tails Mini Me


Söndagens domare, Liz Cartledge från storbritanien (men pratade svenska...).


Texas igen


Enbacken My-Black-Sweet "Lakrits"





Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för de fina bilderna. Jag snor dem :)

Blev själv förvånad över flytet på Lördagen, nästa gång är det din och Lakrits tur!

2012-01-09 @ 22:46:32
Postat av: Jenni

Tack, det hoppas jag... =)

2012-01-09 @ 23:16:41
Postat av: linn tversland

Gratulerer så masse med flott resultat. Du har en flott gutt:-D jeg tror at med plain head mener Arne at han kunne ønsket ett rundere hode. At han er litt flat på toppen av hodet sitt. Så mer veldet hode:-) hvor gammel er gutten din:-)? Det var min hannhund, Koru's Ayax Pango ble BIM og ny svensk og nordisk champion på lørdag. Så lurte på om jeg kunne "stjele" bildene du har av han:-)?

2012-01-10 @ 07:11:05
URL: http://www.ariia.webs.com
Postat av: frida Nyburg

Åh va söta hundar:)



Va gärna med i min länktävling och få fler läsare:)



kram Frida

2012-01-10 @ 07:18:51
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Jenni

Linn: Min svarta kille är 3,5 år gammal.



Javisst, ta de bilder du vill ha!



/J

2012-01-10 @ 09:50:18
Postat av: Annika O

Tack för titten på dina kort. Är det min Ådy du har på bild?

2012-01-14 @ 13:33:07
Postat av: Jenni

Annika O: ingen aning. Denna killen var rätt så liten och jag tror att han ställdes i juniorklassen? Otroligt söt är han!



/J

2012-01-15 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0