Dryg vecka framför mig

Denna veckan kommer att vara en dryg vecka...jag jobbar 5 utan 7 nätter....och är endast helt ledig på torsdag. Detta betyder att dogsen inte kommer att få så mycket uppmärksamhet... Det roliga är ju att det kommer en massa hundvagnar denna veckan (på tisdag eller onsdag är de beräknade att komma). Så förhoppningsvis kommer jag att börja packa upp dem och lägga ut bilder och information på onsdag kväll. Om ni ska ringa på en vagn som ni ser här på bloggen så når ni mig säkrast mellan klockan 18-20 på kvällen. Jag sover på dagen och är lite groggy när jag vaknat. jag börjar jobba kl 21. Säkrast är att mejla mig då jag ibland har tid att svara på mejl under natten då jag jobbar.... [email protected]



Söta Puma som har hittat en oxstrupe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0