Hmmmm...

Mobilbloggen fungerar inte som den ska....skrev just ett inlägg om hur duktig Lakrits är men texten kom inte med, bara bilden. Grrr... I alla fall så skrev jag att Lakrits är duktig då han väntar på tillåtelse från mig att få äta upp den mat som Jackson lämnar efter sig. Han äter inte alltid upp sin mat och då ligger Svarteman och väntar. Idag var jag i ett annat rum i ca 15 minuter och när jag kom tillbaka så låg Lakrits och stirrade stint på skålen med mat i. Han hade kunnat ta maten när jag inte var där för jag hade helt glömt bort att den stod kvar på golvet. Duktiga killen! Som belöning fick han äta upp....Detta har hänt flera gånger så jag tycker han är jätteduktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0