Hundtrappan

Hundtrappan som vi köpte i USA har verkligen kommit till användning! Nu kan Jackson själv gå upp i soffan och slipper stå nedanför och skraffsa på oss:) Till natten flyttas den till sängen så båda killarna kan gå upp och ner som de vill.

Den passar bra i höjd till soffan men skulle behöva ett extra trappsteg för sängen. Men det fungerar ändå bra. På bilden vid sängen så ser sängen dock högre ut än vad den är....

Den är lätt, väger nästan ingenting och lätt att montera ihop! Den håller endast i vikt för små hundar.

I maj åker vi till USA igen så hittar jag fler hundtrappor så köper jag och tar hem ett par och skeppar den i bilen/bilarna vi köper.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur mycket ligger dom i pris? Min hund Cesar älskar nämligen trappor, så jag tänkte att jag skulle ha den upp till soffan :) hihi, fast då springer han nog upp och ner :P

2012-01-04 @ 20:52:46
Postat av: Jenni

Jag kommer inte ihåg vad jag betalade för trappan. Den var inte så dyr... $20 kanske...

2012-01-05 @ 02:18:30
Postat av: Anneli + vavvorna

En sådan trappa skulle vara toppen att ha här hemma. Mina hundar står också och krafsar för att få komma upp i soffan eller sängen.

2012-01-07 @ 23:24:02
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0