Sjöbo marknad

I fradags var vi på Sjöbo marknad. Sol och regn om vartannat men men.... Såklart var dogsen med! De små satt i sin hundvagn för att inte bli trampade på och Indya fick gå själv. Henne är de flesta rädda för så jag var inte orolig för hennes tassar precis... Vi åt langos och brända mandlar, träffade kompisar och Jimmy kastade boll på burkar.

Vagnen dogsen satt i är en buggy 5 in 1. Den fungerade bra att köra omkring med på marknaden. När det regnade så stängde jag bara luckan så de slapp bli blöta. Många kommenterade hundarna i vagnen och tyckte det var sött och även praktiskt. En tyckte att hundar har fyra ben att gå med.... :/

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag såg er :) dock va de super mycket folk just då så jag ville ek stanna o säga hej.
Kram :)

2012-07-22 @ 16:41:58
URL: http://rysskkarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0