Tvååker på lördag

På lördag morgon hämtar Nina upp mig ocm mamma och så drar vi kosan mot Tvååker för utställning! Jag ska ställa Lindas Minja i valpklass. Jag är ju Lindas och Inas personliga handler....hehe, skämt å sido... Lakrits ska inte ställas, han tar en paus. Nästa gång för honom blir för Svein Helgesen på Sofiero i september. Jag ska anmäla honom i dagarna.
 
Mamma ska ta med sig Jackie och Mr Jackson får också följa med. Han älskar utställningar och ser bara en massa kompiasr överallt. Lakrits ska vara hemma med husse. Det blir första gången för Jackie på en hundutställning. Jag tror att hon kommer tycka att det är jätteroligt!
 
Dock sa Nina att det ska bli regn i Tvååker på lördag......jag hoppas verkligen inte det! Inte så kul med blöta hundar  i bilen och ännu mintre kul med en blöt sheltie (Holley) som ska ställas ut....
 
 
Lakrits i Vallentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0