Bebisbilder!

Jag kom på en ide´ till ett foto jag vill ha på vår blivande son och dogsen. Så jag frågade Malin som tagit bilder på dogsen tidigare, om hon kan tänka sig att ta dessa foton. Hon har aldrig fotat bebisar tidigare men vi ska göra ett försök. Jag vill nämligen ha en bild på vår son som då ska vara ca en månad gammal, när han ligger på mage ihopkrupen på en fäll med dogsen intill. Det kan väl bli en fin bild? Blir den bra ska jag skriva ut den på canvas. Jag vill även ha en likadan bild fastän utan hundarna.
 
Besök Malins sida: www.djurfotografen.nu
 
Malin har bla tagit denna bilden på mina pälsklingar.

Kommentarer
Postat av: Iris

Min syster lät en fotograf som heter Ramona Bach fota hennes dotter. Hon är riktigt duktig, fotar nyfödda när de är helst max en vecka gamla. Kolla ramonabach.se, sjukt söta bilder i portfolion :) (Bild nr 6 på bebisen i korgen i gräset är min systerdotter Julia!) :)

Kram /iris

Svar: Vad söt systerdotter du har! Det var verkligen fina bilder!
Dogomania

2012-06-25 @ 23:35:24
URL: http://inredningskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0