Blommor!

Jag och killarna tog oss en liten promenix till blomsteraffären som ligger på samma gata där vi bor. Mattssons Handelsträdgård på Hammars Parkväg i Limhamn. Vi handlade en massa till balkongen och lite till lägenheten. Åk inte till Plantagen och handla blommer för de är svindyra. Åk hit istället! Så kan du ju handla en hundvagn av mig på vägen =)
 
Killarna fick sitta i kundvagnen och när jag var fördig fick de knappt plats. Jag fick bära några blommor i famnen med...
 
En annan kund frågade var jag hittade hundarna så jag svarade att jag fann dem i rea-hörnan =)
 
Matte nu får du inte köpa mer för vi får inte plats....
 
Jag har räknat ut att vår balkong är ca 16 kvm stor. Vi verkligen älskar den! Så här ser den ut:
Lakrits bredvid min nya tomatplanta. Mums med egna tomater!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Så fint Du fixat på er balkong Jenni! Ja, åk inte till Plantagen det e verkligen dyrt där. Ser att dogsen gillar att vara med på allt som händer o sker.... , man vet ju aldrig vad Matte har på G... Kram from Jackie girl o Momo.

2012-06-30 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0