Sommar nu!

Jag vill ha sommar nu! Jag bara går och väntar på att det ska bli sommar "på riktigt". För det känns mer som om det är september...blåsväder och molningt/regningt tycker jag att det är titt som tätt!

Jag längtar såå till det är strålande sol och varmt så jag kan packa kylväskan och åka med dogsen till Lomma hundstrand. Lomma är nog ett av mina favoritställen! Där är så bra, för det mesta är det ebb och då kan man vada ut i vattnet till sin egen lilla sandö. Där släpper jag killarna så de får springa runt lösa och rulla sig i tång, gräva i sanden och leka. Själv solar jag i min brassestol (tills den välter för att de tvunget ska gräva hål precis intill...).  På övriga hundstränder kan jag inte ha dem lösa och samtidigt ligga och koppla av eftersom Lakrits inte går ihop med andra hanar han inte känner och Jackson är en av tidernas största rasist och skäller ut andra raser.... :/

Så snälla låt det nu bli sommar!


Lakrits med en av sina favoritleksaker, en vattenKONG. Lomma 2011.


Mr Jackson 2011 Lomma hundstrand

Lomma hundstrand ligger en bit från Blå Cafét för er som inte vet. Själva stranden är inte så härlig. Det är stenigt och brukar vara en massa tång men är det ebb så är det underbart! Jag brukar låta killarna simma ut till sandöarna, bra motion ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0