Ändrade planer....

Nu har anmälningstiden till utställningen i Danmark 5-6 maj gått ut och jag har inte anmält Lakrits....som jag hade tänkt! Jag fick inte ledigt från jobbet då vi redan går underbemannade =( Så tråkigt för jag hade verkligen sett fram mot just denna utställning eftersom jag så gärna vill ställa Lakrits för Rudi Brandt igen! Men det går fler tåg! Nina hade lovat att ställa honom åt mig men jag blev för snål då jag såg att anmälningsavgiften var 515 kr (!!). Hade jag kunnat ställa själv hade jag anmält därför att det är så kul hela grejen men när jag själv inte kan vara med och uppleva så tyckte jag att det blev lite väl mycket pengar...Jag har nämligen annat viktigt att spara pengar inför..... =)

Undrar när nästa utställning blir för mig och Svarteman? Hässlehom, då jobbar jag med....Jag som redan har utställningsabstinens!


Lakrits ställs för Rudi Brandt i november 2011.

Kommentarer
Postat av: Ina

Synd du inte kommer till stora CC men hur är det med Hässleholm? Helsingborg är där väl också?

2012-04-06 @ 08:53:55
URL: http://ellegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0