Pappa på besök!

Pappa med fru har för femtioelfte gången bestämt sig för att skaffa hund igen. De vet dock inte vilken ras så de kommer ner till malmö till Malmöutställningen för att prata med uppfödare och kolla in rasmontrar. Så kul! Jag hoppas ju på chihuahua (otippat va?) men rasen som jag tycker hade passat dem bäst är nog dvärg snauser (stavas det så?) eller dvärg pudel. De ska ha en liten hund men inte för liten, som är av sällskapsras. En hund som lätt kan transporteras på och av deras segelbåt. De vill i alla fall ha en hane och det är väl det enda de är överens om...Jag håller fingrarna korsade för att få ytterligare en liten pälskling i familjen.


Mina pälsklingar..... =) hahhaa som de ser ut!

Kommentarer
Postat av: Fanny

när är den utställningen? :)

2012-03-07 @ 10:10:02
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Jenni

17-18 mars i Malmö mässhallar i Hyllie. Chihuahuorna går på lördagen.



/J

2012-03-07 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0