Utställningsträning

I måndags kväll var jag hos Linda och firade hennes födelsedag. Vi passade även på att rensa tandsten och klippa klorna på Puma. Totalt var det 8 chihuahua och en pitbull i lägenheten. Bäst av alla skötte sig pitbullen Indya. Mina killar är så lugna och fina när vi är hemma hos andra så jag är riktigt stolt över dem!

Puma, milli och valpen Minja  fick även lite ståträning på utställningsbordet. Det var första gången sedan Tvååker om jag ställde upp Puma och det gick väl sådär...Hon stod hyffsat still i alla fall, vilket hon inte gjorde förra året.

Minja kommer nog att gå långt. Hon har en fin kvadratisk kropp, perfekt bett och står redan vid 10 veckors ålder (?) stilla och tålmodigt på bordet!

image description
Linda och jag med alla dogsen.

image description
Linda ställer Minja

image description
Jag ställer Minja

image description
Lite kel och gos måste man hinna med...

image description
Milli som envisas med att ha öronen slickade längs med huvudet....

image description
Puma aka Spigget som måste gödas....hon får mat tre gånger per dag av mig denna veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0