Flocken skall utökas!

Idag har jag ett glädjande besked om att den Åkessonska flocken kommer att utökas med en människovalp! Det blir en pojke som beräknas födas 25 september. Vi var på rutinultraljud idag och fick se vår lilla påg och allt var bra med honom. Han sprattlade som bara den!

Svärfar har varit lite orolig för hur dogsen kommer att reagera på barnet men vi tror att det kommer gå hur bra som helst! Killarna älskar barn och har aldrig visat agg mot någon. De ska få vara med från början, få åka i vagnen mm så jag tvivlar inte alls! Mammas tax bet mig över ansiktet när jag var ca 6 månader och det var helt oprovocerat men Agda var 12 år och van att alltid få stå i centrum. Killarna är ju yngre och vana att träffa andra barn och de har rätt stort tålamod med dem när de blir hårdhänta.

Här ser ni vårt lilla underverk:


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh vilken härlig bild =)

åter igen grattis i massor...

2012-05-02 @ 20:46:59
Postat av: Jasmine

STORT GRATTIS!

2012-05-03 @ 11:10:07
URL: http://minochellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Får önska dig ett stort grattis! och grattis till att små dogsen ska bli storebrosor! :D

2012-05-03 @ 13:49:33
Postat av: Jenni

Tack alla!

2012-05-07 @ 03:45:29
Postat av: Jane

STORT Grattis till Bebis!!!! =)



/Jane- med Dolly och Lizzy

2012-05-08 @ 17:17:54
URL: http://www.freewebs.com/janemicke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0