Hemma igen!

Igår morse kom jag och killarna tillbaka till Malmö igen. Vi tog nattåget hem. Till skillnad från uppresan så var det svinkallt i tågvagnen. Hundarna låg tätt tätt ihop hela natten för att hålla värmen och jag tog på mig extra kläder. Resan gick trots kylan bra. Vi delade cupe' med en jättevovve. Killarna skällde ut henne i början men sen var det tyst. De skötte sig exemplariskt!

Vi kom hem till den nya lägenheten. Jimmy flyttade hela bohaget under helgen, så duktig! Killarna var lite konfunderade men sprang kring sim vildar och nosade på allt. Nu har de gott om plats att springa och leka på. Efter första natten för oss i vår nya lya kan jag konstatera att killarna stormtrivs! På promenaderna drar de dock fortfarande mot vårt gamla hus men de vänjer sig nog snart.

Nedan är maskrosspridaren Lakrits:


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha! Så ser Ella också ut om dagarna nuförtiden! =) Dock syns det inte lika väl på henne... =)

2012-05-31 @ 22:02:02
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0