Mobilbloggen strular

Jag blir tokig! Jag har nu i över ett dygn försökt att göra inlägg men det bara strular. Eftersom jag inte varit hemma så mkt så har jag inte tid att sitta framför datorn och därför är det ju bra med mobilbloggen (när den fungerar...). visst är det frustrerande när det inte fungerar!? Jag som gjorde ett så fint inlägg på Valborg men det vill helt enkelt inte laddas upp....grrr.

Jag och killarna hade en härlig Valborg då vi var ute i flera timmar och bara njöt av vårsolen. Vi satt på en bänk i solen längs med vattnet vid Öresundsbron. Det finns nämligen två soffor vid stenarna längs med vattnet. Dessa soffor måste man klättra ner en bit på stenarna för att komma åt. Jag tänkte att jag och Jimmy ska promenera dit en solig dag med dogsen och ha med lite picknick. Sååå mysigt! Det kan jag verkligen rekomndera!
 Efter detta så fick killarna göra något som de älskar: rulla sig i tång. Som de njöt! Luktade pekka efteråt men att se dem ha skoj är det väl värt...

Vi avnjöt även årets första mjukglass tillsammans med husse och "farfar". Jag tog lakritsströssel på min och det tyckte Svarteman om. Han satt uppe på bordet och tiggde... Jäkla gottegrisvovve!

image description
Såååå härligt tycker Svarteman!


Det gäller att gnugga in tången ordentligt så man verkligen luktar pekka efteråt!


image description
En varm Lakritsbit med "farfar" i vårsolen.


Mums med mjukglass!



Varm?


Mr J på soffan ute på stenarna. Han njöt verkligen av solen!





Kommentarer
Postat av: Elin matte till cesar

Hejsan!



Har du köpt en vattenflaska för hundar?, kan starkt tipsa dig om dem! funkar smidigt att ha i handväskan. :)

2012-05-02 @ 14:05:38
Postat av: Jenni

Elin: Jag hade en liten innan (köpt på www.lechien.se)som var anpassad efter små hundar men med åren så torkade själva pipen så den började läcka. Men den var jättesmidig! I år tänkte jag införskaffa mig en ihopfällbar skål i gummi. Så kan jag ha en flaska med vatten med som både jag och dogsen kan dela på =) Har sett dessa på Vacker Tass för 89 kr.



/Jenni

2012-05-02 @ 19:45:52
Postat av: Elin

åh, det kanske är smartare det med!

2012-05-03 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0