Praktisk vattenskål

Jag införskaffade mig en praktisk vatten/matskål inför sommaren. Inköpt på Vacker Tass, 85 kr.
Den är i gummi och blir helt platt när man fäller ihop den. Jag har alltid en flaska vatten med mig på sommaren så nu kan jag och dogsen dela flaska för skålen får lätt ålats i handväskan. Nu slipper jag ha två flaskor med mig...

Jag köpte även Fixodida (299 kr), ett pulver man lägger i maten. Detta ska förebygga fästingar och på mina killar fungerar det bra men tar ca 2 veckor innan det ger full effekt tycker jag. Jag använde detta förra sommaren med. En burk räcker för en sommar till två chihuahuor. Det är helt naturligt utan några konstiga tillsatser i och dessutom billigare än att ge nervgiftet Frontline (som ändå inte fungerar så värst bra på mina killar då de badar mycket på sommaren...).


Skålen i gummi.


Skålen ihopfälld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0