Sol i parken

Jag och dogsen är just hemkomna från parken. Där har vi legat och lapat sol i några timmar. Vi satt i gräset intill den lilla bäcken. Lakritd gick självmant i vattnet då och då för att svalka sig. Han såg väldigt nöjd ut när han stod med vatten upp till magen. Jackson låg på min mage och solade tills han nästan fick solsting. Jackie, hon bara låg och njöt i skuggan av min brassestol.

Nu avnjuter jag en gid västerbottenpaj till lunch. Ikväll blir det en cykeltur till Kajutan för att träffa vänner och hundkompisar. Lakrits lär nog springa hela vägen dit.


Kommentarer
Postat av: Momo

Vilken lycka att solen o värmen kom oå Din lediga dag Jenni, samt att de 3 Underbarheterna fick komma ut o dofta på blommorna i parken....

2012-05-22 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0