Vallentuna

Det gick ju sådär idag...Lakrits fick very good. Första gången som en domare säger att han tycker att Lakrits är för stor. Men jag, pappa, Jackson och Lakrits hade en trevlig dag tillsammans, vädret var hyffsat och jag träffade trevliga chihuahuautställare så jag är nöjd med dagen ändå. Vi gick när bedömningen i öppenklass hanar var avslutad. Vi orkade inte stå eftersom vi glömt stolarna hemma....Vi passade på att shoppa lite hundsaker och sen körde vi hem. Solen sken då så vi åkte nercabbat och som jag njöt av vinden i håret och solen i ansiktet!

Här är lite bilder från dagen. Tyvärr inte så många då batteriet i kameran nästan var slut så jag fick lov att hushålla, ville ju hinna få bilder på mig och Svarteman innan batteriet dog...


Den röda hanen till höger blev kom på 3:e plats i öppenklassen. Han var så otroligt söt! Som en liten räv! Synd att jag inte fick ett bättre foto på honom... För övrigt är det jag och Svarteman på mitten av bilden...


Lakrits skötte sig fint framför domaren men kvarkade tyvärr mycket när han gick i ringen :/ Han kvarkar ofta när han blir upprymd, vilket han blev av köttbullen i min hand...


Någon har ätit för mycket, eller?? En älskling i magen och en på bordet....


Lakrits stod snällt och stilla när domaren "gick igenom" honom.





Lillans supersöta hane (den på bordet) blev BIM valp. Väl förtjänt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0