Uppdatering: stela leder

Mr Jackson får som jag tidigare nämnt, stela leder när det är kallt ute. I septeber fick jag nyponpulver av Jasmine, en tjej som följer min blogg =) Sedan dess har Jackson fått lite varje dag i sin mat och än så länge har han inga stela leder, går långsamt eller att det knakar när man lyfter honom. Det är ju lite kyligt nu med frost på morgonen och grader på ca 5-8 grader och visst har jag för mig att han var stell denna tiden på året förra året? Så kanske hjälper nyponpulvret!!
 
Tack Jasmine!
 
Mr J
 
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Jag håller tummarna för att Momo's underbarhet small klara kylan mycket bättre denna höst o vinter. Mr Jackson, Momo älskar Dig!

2012-11-08 @ 17:59:31
Postat av: Jasmine

Hej!

Vad trevligt att läsa att Jackson än sålänge har klarat det bra med lederna!
Jag hoppas att det är nyponpulvret som gör lite verkan och att det isf håller i sig!
*Håller tummarna!*

2012-11-14 @ 19:07:00
URL: http://minochellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0