Utställning

På söndag är det Fars dag och Malmö Valputställning. Jag och Jack ska dit och titta. Linda ska ställa två av sina chihuahuor så vi hänger med in på en av deras biljetter/nummerlapp. Der blir Jacks första utställning! Jag hoppas att han i framtiden kommer tycka hundutställning är lika roligt som jag tycker och att han vill gå barn med hund och juniorhandling.

Vi skulle ju stå på Malmö Valp och sälja hundvagnar men som ni kanske läst i tidigare inlägg så fick vi tyvärr avboka detta. Vi funderar på Malmö int. I mars istället. Anledningen till detta är min ork efter förlossningen inte är på topp och att jag inte får lyfta tungt. Att få barn var lite mer krävande än vad jag trodde... Och när jag gör något vill jag att det ska bli bra och inte halvdant så bättre att avstå än att ta sig vatten över huvudet. Inte sant?

Jag kommer ändå att vara på utställningen (i chihuahuaringen, korthår) och vill ni prata hundvagn så ring mig eller sök upp mig. Titta efter en tjej med en bebis och en lila barnvagn. Är ni i Malmö så går det bra att komma och titta på en vagn om ni vill se dem live. Vagnarna finns i Bunkeflo. På söndag har jag endast en tid att passa: 16:00 för då ska vi fira alla pappor i familjen på Big Bowl ;)

Intresserad av en hundvagn? 0708-857135 [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0