Aktivering

Vad gör ni när ni har svårt att aktivera era hundar utomhus, exempelvis när ni är sjuka eller vädret inte är så behagligt?
 
Jag har haft svårt de senaste månaderna,  att ge mina hundar det de är vana vid i motionsväg men nu börjar jag komma i form igen efter förlossningen.  Idag gick jag en promenad på strax över en timme och det var så underbart! Så skönt att bara ha lite ont när jag kom hem....
 
Under dessa månader har jag främst aktiverat Lakrits eftersom det är han som varit uttråkad. Han har fått söka upp sitt torrfoder  i lägenheten. Jag har gömt den på olika höjden och han är riktigt duktig på att hitta allt! Jag har även låtit honom leka med Nina Ottosson hundspel med svårighetsgrad 2 och 3. KONGen är välanvänd och så har jan fått en ny aktiveringsleksak: everlasting fire plug som han älskar. Han har även fått apportera lite med sin supersöta lilla apport.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0