Mr J i tidningen

Det är inte första gången min Jackson är med i tidningen. Sist var det i aftonbladet och nu i Veckans Affärer nr 40.

Så här skrev mamma i ett sms till mig inatt. Det var hon som upptäckte annonsen som jag inte hade en aning om:

Svårt att sova, ligger nu o läser tidningen Veckans Affärer nr 40 som jag tog på SAS flighten. Gissa vem jag ser på sid 22, jo Mr Jackson med sina söta ljusblå skor på! Kände meddetsamma igen hans fina ansikte o såg sen att det var en 1/2 sida Berendsen annons. Tänka sig att han flugit over seas ännu en gång o nu ligger bredvid Jackie girl o Momo....

Coolt va?

Väntar på att få se Berendsen-annonsen. Lägger då upp ett foto här.

Nedan ett foto från Aftonbladets framsida:


Kommentarer
Postat av: Momo

Mr Jackson, now U are a big little star....! I Love You, Momo.

2012-10-18 @ 06:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0