En jämförelse

Jag såg en barnvagn (sulky/stroller) häromdagen och jag reagerade på att den var väldigt lik mina hundvagnar i stomme, hjul och handtag. Sulkyn är av märket Carena. Den har samma stomme (bortsett från att mina vagnar har tre hjul) som buggy precious och buggy first class. Samma mugghållare och handtag med likadan knapp som används för att fälla ihop vagnen (både knappen på handtaget och de på sidan av chassit). Hjulen är även densamma som på buggy precious fast svarta istället för grå. Jag tror att det i grund och botten är samma vagn bara att själva burdelen här är en sittdel till barnet.
 
Många frågar mig hur länge vagnen håller och det kan jag inte svara på eftersom det beror ju på hur stort slitage det är på hundvagnen. Men om man tänker så här, en barnvagn används ju dagligen och den håller ju länge!
 
Carena sulky (för barn). Bilden är tagen från toyland.se Vagnen finns i olika färger.
 
Jämför denna med buggy precious nedan:
 
Buggy precious (för hundar/katter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0