First Class vs. Comfort?

Tänkte att det kunde vara intressant för er att se skillnaden mellan en Buggy First Class och en Buggy Comfort. På bilderna har jag därför valt att jämföra de två vagnarna som har samma färgkombination. Det som skiljer är hjulen och måtten på buren. I det stora hela är det ungefär samma vagn men Buggy Comfort lämpar sig bättre i terräng pga de större hjulen.
 

Comfortt till vänster och First Class till höger.
 

Bakifrån. Som ni ser så är det större mellanrum mellan förvaringskorgen och buren på buggy comfort till vänster. På Buggy first class kommer ni lätt åt förvaringskorgen från sidan.
 

Framifrån. Höjden på nätet är större på buggy first class (till vänster).
 

Framhjulen. First Class till vänster och Comfort till höger.
 
 
****Samma skillnader vagnarna  mellan gäller även Buggy Comfort med plasthjul!!****
 
Observera även att vagnarna är för dessa foton just uppackade ur sina kartonger och är därmed lite skrynkliga. Tyget rätar ut sig efter ett tag!

Kommentarer
Postat av: Matte till Paris

Du som har kunskap om hundvagnar. därför frågar jag dig. rekommenderar du vagnar från mylittlecloset.se?
Jag funderar på att beställa en rosa från dem. vet du om dem är bra eller dåliga och håller länge? vet du hur länge hundvagnar håller? medföljer nya hjul med om man beställer en hundvagn? Om jag beställer en vagn med plast hjul. kommer jag behöva byta ut dem efter ett tag?

Svar: Jag kommenterar inte konkurrenter till mig. Man får vad man betalar för...Ett set hjul medföljer och hjulen är densamma som på barnvagns sulkys. En barnvagn används ju dagligen.... Hur länge vagnen håller beror på hur mycket du använder den.
/J
Dogomania

2012-09-17 @ 18:54:46
URL: http://mendoca.blogg.se
Postat av: Matte till Paris

ok. varför kommenterar du inte konkurrenter till dig?

"Man får vad man betalar för" sa du så du menar att om man köper en jätte dyr vagn så håller den längre än en vagn som är billig? Är det dålig kvalité på vagnen om den kostar 1 599 kr?

2012-09-18 @ 09:24:05
Postat av: Matte till Paris

kan du svara så jag vet hur jag ska göra?

Svar: Som jag skrev första gången så väljer jag att inte kommentera konkurrenter till mig. Mina hundvagnar håller god kvalitet och det står jag för och hur andras vagnar är uttalar jag mig inte om. /J
Dogomania

2012-09-19 @ 12:40:52
Postat av: Matte till Paris

ok. eftersom du säljer vagnar så har du kunskap, det var därför jag frågade dig.

2012-09-20 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0