Vad har hänt?

Ibland undrar jag vad som försigår i Jacksons lilla huvud.... Helt plötsligt från ingenstanns börjar Jackson 5 år och 9 månader sprätta när han kissar?? Det har han inte gjort tidigare. Det ser så gulligt och tafatt ut. Han sprätter liksom lite försiktigt, inte som lillebror som sprätter upp hela backen efter varje kisslyft...
 
Dessutom kan Jackson helt plötsligt kommandot "ligg". Var kom det ifrån? Jag som har kämpat så för att få honom att ligga på kommando och han har fattat noll. Jag har inte tränat detta med honom på minst ett år och så förra veckan fick jag för mig att nu ska jag testa och han la sig ner direkt!! Nu äntligen har poletten trillat ner!! Han gör det med en gång när ag säger ligg och visar med handen (drar fingret framför honom på golvet). Helt otroligt! Jag som trott att denna lilla vovve var lite "halvdum i bollen" när det kom till träning men nej då! Han kan fantamej!! Jag kanske till och med kan få honom att snurra på kommando nu!!
 
Älskade lilla vovve, du är så söt!
 

Mr Jackson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0