Stockholm

Helgen i Stockholm var kul men tiden gick fort. Tyvärr så fungerade hundarna inte ihop. Eller nja Sotis fungerade inte min mina herrar. Det första dygnet vågade sig Lakrits inte ut i vardagsrummet där vi var. Han satt och darrade i trappan och hallen. Så fort han närmade sig köket eller vardagsrummet så flög pappas hund Sotis på honom. Lakrits försvarade sig såklart men han viasade tydligt att han inte ville ha bråk. Jackson hamnade också i btåk med Sotis och Jackson som aldrig bråkat med någon annan hund än Lakrits tidigare. Sotis blev mycket avundsjuk om hans husse och matte pratade ned mina killar och även med Jack! Han kanske skulle komma på boot camp till mig? Han tycker om mig så varför inte...

Nästa gång jag ska hälsa på pappa får Lakrits stanna hemma.

Sista kvällen lyckades vi ta detta foto men Lakrits kunde inte vara med... Han satt några meter ifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0