Underbar dag!

Vilken härlig dag! Jack sov 10 1/2 timme sammanhängande i natt så jag är riktigt utvilad, skönt! Vädret var underbart, riktigt vårväder. Jag, Jack och dogsen var ute och gick i 4 1/2 timme! Känns i benen nu.... Vi gick från Hammars Park till Västra Hamnen, åt lunch på Espresso House, gick runt och kollade på alla fina hus där och sen gick vi halva vägen tillbaka, resten buss. Vi hade orkat gå tillbaka men jag anade att Jack inte skulle hålla humöret på topp så länge till så det fick bli bussen hem...Killarna satt så fint utanför Espresso House och väntade medan jag beställde. De brukar skälla när de får sitta utanför och vänta men idag sa de inte ett pip men det kan bero på att de såg mig genom fönstret. De hade stenkoll på matte. Jag drack en latte och åt en smörgås, killarna fick en Pedigree dental stix och Jack fick en nappflaska. Vi satt i solen och njöt. Jag fick till och med ta av mig jackan för det var så varmt och skönt i solen.

Konstigt nog var dogsen inte särskillt trötta när vi kom hem. Deras kondis är det inget fel på! Inte min heller....

På kvällen åkte jag hem till Ina och kelade med hennes femtioelva chihuahuor.

En mycket trevlig dag! Nu väntar sängen!



Kommentarer
Postat av: Momo

Oh, så gärna jag hade velat promenixat med er idag, lång härlig tur! Jätte fina foton Du tagit Jenni!

2013-04-04 @ 07:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0