Snopet!

I morse skulle jag gå med Jack till församlingshemmet för lite sång och lek. När jag kommit en bit så mötte jag en dam med en hund. Plötsligt började en hund skälla och jag tyckte att skallet var fasligt likt Lakrits...jovisst var det han! Lakrits låg i korgen unde vagnen, helt utan min vetskap. Gissa om jag blev snopen! Jag fick snällt gå tillbaka hem med herrn för han kunde ju inte få följa med. Väl hemma smet han ut igen precis när jag skulle stänga dörren, han var på väg in under vagnen igen! Busvovve! Han ville så gärna få följa med! Jag får nog börja ha koll så han inte tjuvåker igen...Lite gulligt var det ju ändå och jag fick mig ett gått skratt!




Kommentarer
Postat av: Momo

Vilka charmtroll till dogs Du har! Soffa eller stroller eller Jack's vagn, allt passar för Momo's Underbarheter !

2013-02-07 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0