SötLaktits

Varje gång jag går in i Jacks rum på natten för att mata honom så hopåar Lakrits ner från sängen och följer med mig. Han lägger sig då i mitt knät tillsammans med Jack eller i sin lilla Pucci hundsoffa. Så sött! Han måste ha koll på vad matte gör.

Igår gick jag två långa promenixer med dogsen, så skönt! Det börjar bli vår nu i Skåneland. Fåglarna kvittrar och vintergäck och snödroppar börjar titta fram. Underbart! Så fort det blivit lite varmare kommer jag nog vara ute nästan hela dagen med dogsen ich sonen.


Kommentarer
Postat av: Momo

Oh, så härligt det kommer att bli för er att snart slippa allt "meck" med extra kläder o små skor på Jackson o massa vantar etc.
Våren är en underbar tid att gå till mötes, fågelkvitter, vårblommorna o ljuset....
Skulle gärna promenixat tillsammans med er!

2013-02-26 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0