ska jag?

Vi är just inkomna efter bollkastning på Malmö hundklubb i -12 grader. Brrrr! efter detta funderar jag skarpt på att införskaffa en kattlåda till Jackson! Han har hela dagen haft tasskramper och knappt kunnat gå. Han gör inte ifrån sig tillräkligt ute så det har hänt några kissolyckor inne.... Han ska ju såklart få gå ut ändå men en låda kan ju förenkla det hela??

Nu är klockan snart ett på natten och jag önskar att Jack kunde sinna snart så jag får sooooova!

Så här såg det ut ikväll/natt på klubben:


Kommentarer
Postat av: Momo

Bra idé, men ännu bättre för Jackson att komma till Momo i Califooornien under den kalla Svenska vintersäsongen! Jackie instämmer woof woof!

2013-01-21 @ 07:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0