Bilder från utställningen i Malmö

Fy vad det är irriterande när ens nästan färdiga inlägg bara försvinner!! Så nu gör jag ett försök till till att lägga upp några bilder på olika vovvar.
 
Det var inte det lättaste att ställa ut hundar och samtidigt ha sonen på snart sex månader med sig! Att parera in blöjbyten och matningar mellan tiden i ringen med hundarna var lite meckigt men det gick. Jag fick flera kommentarer från andra utställare som tyckte att jag är en hängiven utställare som tar med sonen in i ringen. Jack fick hänga med in i ringen i bärsele eftersom jag inte hade någon som kunde passa honom. Jag ville heller inte fråga någon annan utställare eftersom jag tänkte att de har ju fullt upp med sina hundar....Anna T kom och tog Jack när det var tid at stå ensam med domaren, tack och lov... Jack var endast med första varvet med Lakrits och Minja.
 
Jag fick tyvärr inte så många bilder på mig och Lakrits. Tack till Mikael Boel som alltid tar så fina bilder på alla hundar på utställningarna!
 
Söta lilla Pachino som är släkt med Jackson. Jacksons halvbror är pappa till Pachono.
 
Sabine med sin Noblesse.
 
Jack och jag är redo för att entra ringen med Minja.
 
Jag och Lakrits.
 
Ja lätt var det inte men det gick...Barn och hund samtidigt i ringen. Det ska ju börjas i tid! Förhoppningsvis har jag en framtida juniorhandler i famnen =)
 
Jack och Milli väntar att det ska bli Millis tur.
 
Milli, som räcker tungan åt mig den busen!
 
Jag och Minja.
 
Tre sötnosar. Finns det hjärterum så finns det stjärterum....
 
Sabine med sin Diva.
 
Sötnöten Pachino igen
 
Jag och Minja on the run....
 
Det var allt från denna utställning. Nu kommer jag och Svarteman ta en lång paus i utställandet och bara koncentrera oss på viltspår i mån av tid. Vi börjar med utställning igen när Lakrits bytt klass.....till veteranklassen då det finns lite större chans till bättre resultat.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Momo

Härliga foton på fin-fina hundar med sina "Förare"!
Hoppas på att Lilleman's intresse för de 4-benta pälsdjuren kommer att bli lika stort i framtiden, han har ju fått en canon start på dagens Dogshow tillsammans med sin jätteduktiga Mamma.
Much luv,
Momo

2013-03-27 @ 06:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0