Sjukling

Idag är jag en sjukling med hes röst och hosta. Det har inte blivit så mycket av dagen men en liten runda bland höstlöven orkade jag med. Dogsen fick leta upp sin middag som jag gömt i hela lägenheten. Lakrits är så snabb att leta upp torrfodret så Jackson hann väl få i sig tre ynka kulor innan allt var slut...Jack som satt och lekte i sitt bollhav skrattade åt Lakrits när han sprang omkring som en tok upp och ner från möbler och fönsterkarmar.

Nu avnjuter killarna de sista två greenisarna och sen tar vi nog natt här innan jag hostar upp en lunga....



Kommentarer
Postat av: Momo

Vilket vackert foto på Jackson i höstlövens granna färger !
Fy tusan vad trist att Du mår så tjyvis och till råga på allt börja ett nytt jobb, bara ett antal timmar from now.
Krya på Dig min älskade Jenni och lycka till på Måndag!
Stor kram från Mamma.

2013-10-13 @ 07:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0