Vagnar till salu just nu! Perfekt julklapp!

Dessa vagnar har jag till salu just nu. All information som mått, lastvikt mm finns att läsa under kategorin "hundvagnar" här till höger. Bor Du/Ni i Malmöområdet är ni välkomna att titta på vagnarna hemma hos mig samt hämta den här så ni slipper frakt! För er som ska till My Dog kan jag ta med mig vagnen monterad och klar!

Alla som köper en vagn av mig är med i utlottningen av en magnetisk fotoram som det står "I Love My Dog" på. Utlottningen sker på julafton.

Till salu:
Rosarutig dubbelvagn, 2600 kr. Avtagbara burar!


Rosa tvillingvagn till reducerat pris 2300 kr (ord.pris 2600 kr). Avtagbara burar!

 Blå Heavy Duty Pet Stroller, 2600 kr. Kraftig stomme och mycket stabil!


Rosa heavy Duty Pet Stroller, 1900 kr (priset kan diskuteras vid snabb affär). Använd. Se tidigare inlägg för detaljbilder.


Röd enkelvagn med 4 hjul, 1500 kr. Regnskydd medföljer!


Rosa enkelvagn med 3 hjul, 1300 kr (reducerat pris, ord.pris 1500kr). Regnskydd medföljer.


Denna fotoram lottas ut till en lycklig hundvagnskund på julafton:


så här ser min fotoram ut som jag har på mitt kylskåp:



Är du intresserad av en vagn så hör av dig till mig på 0708-857135 eller [email protected]
Svarar jag inte när du ringer så jobbar jag. Tala in ett meddelande så ringer jag upp! Prutare och sms:are undanbedes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0