Lakrits två helsvarta söner

Här kommer bilder på lakrits helsvarta söner!

Hammarbäckens Jim Beam Black "Diesel" 12 veckor


Ögonen blev lite konstiga på fotot så Yvonne har redigerat så gott det gick. Lilla Diesel är tydligen väldigt energisk och vill inte vara still en sekund!

Här har vi Lakrits helsvarta son från kull nr 2, Amqu´s Donatello, två veckor på feradg 23/4

Donatello är den enda i kullen som öppnat ögonen. Han ser ut som en liten björn!



På lördag ska jag köpa inlines! Sen ska jag, Jimmy och doggsen ut och åka! Ska bli så kul. Lakrits älskar att springa och att dra Jimmy. Han drar Jimmy strax över 70 kg från stillastående! På fin asfalt då så klart och ibland får de upp en sådan att jimmy måste bromsa!


Kommentarer
Postat av: Lena

Precis som pappa då dvs super energisk ha ha ha Ska kolla ang 1:a maj tror det var min tur att köra mamma till småland. Hon ska till morfar och fixa. Vi turas om 1 x per månad och köra henne.

2010-04-22 @ 19:42:24
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0