Mysig helg!

Denna helgen har varit så mysig!

Igår så åkte Jimmy och jag till stan. Hn köpte ett par inlines till mig! Efter det så köpte jag ett fint lila Puppia sela till Lakrits (Jackson ska nog få ett likadant så de matchar...) sen var det dags att provåka inlinesen! jag, Jimmy och lakrits var ute och "rullade" i nästan två timmar! lakrits var så duktig och sprang fint hela tiden! Mestadels drog han Jimmy, till och med från stillastående. Två stycken vi mötte på vägen frågade om lakrits var en pit bull...

När vi kom hem hämtade vi jackson och körde en liten sväng till så även han fick springa av sig. Sen satte vi oss på balkongen och tog en öl, ett glas vin och lite mer vin....Så mysigt det var! Solen sken, fåglarna klvittrade och det var helt vindstilla! Hundarna och vi njöt! Sen blev det "balluns" på kvällen....

Så här såg det ut igår:


Lakrits drar Jimmy.




Fikapaus i småbåts hamnen


Här började en begynnande träningsvärk kännas i benen....


Lakrit "skinkbit" hängde ut hela tiden....


Lakrits i sitt nya sele

Här är två filmklipp:






Idag söndag var jag med doggsen på Plantagen och handlade blommor till balkongen. Sablarns vad dyrt det blev och ändå glömde jag köpa den del saker jag skulle haft....

Hundarna satt i sin bärväska på kundvagnen. Så duktiga och snälla var de! Jag han nog inte gå fem meter innan det var folk som ville fram och klappa dem! Flera av dessa sa att de var så söta och att de aldrig sett så söta chihuahuor förut! Samt att lånhåriga vavvor är mkt sötare än korthåriga.....Jag håller med (men vill ändå ha en kh...)

Så här fint satt de i undvagnen:





Jackson och jag myser i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Momo

Nu e de' var (= springtime)!

Vad roligt att ni fick en sadan fin och mysig helg tillsammans alla 4. Fantastiskt duktiga vovvar.

Langtar soooo much efter er!!!!!!

2010-04-26 @ 05:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0