Kunder och hundvagnar

Hej alla hundvagnskunder!
Jag ar i USA hela augusti. Vill ni ha tag pa mig sa skicka ett mejl till [email protected] eller sms till 0708-857135 jag svarar sa snabbt jag kan (9 timmars tidsskillnad). Ring helst inte da det kostar mig 14 kr/min (!!!).....Jag kan inte lyssna av min voise mail pa mobilen nar jag ar utomlands.

Trots att jag ar i USA kan jag skicka vagnarna, svarfar hjalper mig.
Just nu har jag en rod och en lila fyrhjuling med regnskydd (1500 kr) till salu, samt en bla heavy duty pet stroller (2600 kr). Jag tar inga bestallningar for tillfallet pa vagnar jag inte har i lager.

Kanske lyckas jag ragga fatt i fler haftiga och bra hundvagnsmodeller har i USA. Vi far se vad jag hittar...

/Jenni

Kommentarer
Postat av: Bilalfredrikke

Hi, very nice site! Good luck!

2011-05-17 @ 14:57:44
URL: http://bilalfredrikke.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0