Jobbar natt

Jag jobar natt nu på SUS (gamla UMAS) heltid. Älskar att jobba natt! När jag väl jobbar så är det bara det som gäller men sen är jag ledig flera dagar i sträck och då får hundarna all min uppmärksamhet och motion! När jag kommer hem på morgonen så tar jag en runda med doggsen och sen går vi och lägger oss och sover till ca klockan 16. De är så duktiga! Fast att de sovit hela natten med husse finner de sig i att sova hela dagen med mig! Inget krångel alls! Det kunde jag inte tro att Lakrits skulle finna sig i, så aktiv som han är....

Nu står snart middagen på bordet så dags att äta.

Alla ni som ringer på hundvagnarna, tyvärr kan jag inte svara på era samtal dagtid då jag sover! Lämna namn och nummer på telefonsvararen så ringer jag upp på kvällen! Glöm inte att jag har 10% rabatt på alla hundvagnar hela juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0