Utställning i USA

Jag, Jimmy och Jackson åker ju till USA i augusti. Vi har en massa kul på programmet och en sak som jag ser fram mot är att Jackson ska ställas ut lördagen den 28 augusti i Santa Barbara, Califorinia! Så häftigt att min lilla älskling skall bedömmas i USA med. Ska bli kul och se vad amerikanerna tycker om honom! Anmälningsavgiften är $30, något billigare än Sverige.  Tydligen så behöver han inte vara registrerad i AKC (American Kennel Club) utan kan vara "turist". Skulle han ställas en gång till inom 30 dagar måste han registreras i AKC. När vi flyttar till USA, vilket är plannerat så kommer jag att regga båda mina killar så jag kan fortsätta med att ställa ut dem och förhoppningsvis avla på dem.

Lena, tror du att du kan komma och titta? Hade varit jättekul!

Nästa utställning för mina killar blir i september i Sofiero, Helsingborg.


Här är Jackson-Chi Dogomania som skall ställas på Santa Barbara Dog Show i augusti!

Tack Mr Tom som kollat upp all fakta!


Kommentarer
Postat av: Momo

How wonderful Mr Jackson!

Let's explore the dogshow up in Santa Barbara together.



Big hug from Momo Lena, Mr Tom and Jackie Girl.

2010-07-02 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0