Trevlig träff

Tack Lena, Nina, Yvonne och Gittan för en trevlig träff! Tack Lena med mamma som bakat underbart goda hallongrottor! Det uppskattades verkligen!

Banzi, Lakrits och Jackson smågnabbade lite men annars var det inga problem med 9 chihuahuor på en liten yta! Trots Banzi och Lakrits varit rumskompisar en gång i tiden tyckte de inte alls om varandra nu....Stackars Zimba tyckte Lakrits var alldeles för energisk och för lekfull!

Diesel, Lakrits förstfödde son var med. kul att se honom! Han har precis samma ulliga päls som lakrits hade i den åldern!


Fika på balkongen.


Nina gör en konstig min....Savannah fryser?


Diesel har hittat ett ben


Lena och Jackson


Banzi (till höger), Smulan och Diesel


Jag med Diesel (son) och Lakrits (far). Det var första gången Lakrits träffade sin son. Diesel är lika energisk som sin far....



(vad mitt hår ser konstigt orange ut....)


Vad jag älskar svarta vavvor!


Smulan tycker Jackson är lite läskig


Zimba och Smulan


Gittan


Mr Jackson


Banzi och Zimba testsatt en hundvagn


Zimba tyckte om vagnen. Han somnade tillslut!


Underbart söta Nemo!


Gittan och Nina. Jackson sitter i fönstret och har koll på grannskapet. Lakrits ska envist upp till Savannah i Ninas famn...


Diesel hittade ännu ett ben....






....sen tog söta Savannah över benet...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack själv för idag. Killarna är helt slut. Snor lite av bilderna om det går härifrån.



Kram

Lena med två trötta killar

2010-05-01 @ 17:33:17
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Yvonne

Tack för en trevlig vavva träff, och takc för god fika. Jag gör som Lena snor några bilder.

Ha det bra

Kram Yvonne och två hundar som också är jättetrötta

2010-05-01 @ 22:13:42
URL: http://www-123minsida.se/hammarbkennel/
Postat av: Momo

"Wipe Your Paws" napkins, perfect!

Jatte fina photon, so roligt att fa se alla vavvorna Du talat so much about.

Duktig JenniPenni som kampar pa med pluggandet trots helgdag och annat fun.

Snart kommer vi!!!!!!!!!

Love from Port Hueneme, CA.

2010-05-03 @ 05:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0