Utställningsutstyrsel

idag har jag köpt mig en kostym/dress som jag ska ha på utställningar. De flesta som vinner har ju så fina kläder så kanske kan detta göra mig och Lakrits till ett snyggt ekipage med fina resultat =) Jag ville helst ha en svart kostym men eftersom Svarteman inte kommer att synas då fick det bli en grå. Jag tänkte ha en lila tröja/blus under och svarta ballerinaskor. Då matchar jag Lakrits med sitt lila specialgjorda utställningskoppel! Nu längtar jag verkligen till MyDog! Kommer Du oxå dit?

Så här såg vi ut i somras:



Bilderna från helgens utställning i Stockholm kommer....när jag har ork...har varit så trött den sista veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0