Bye bye USA

Idag ar det var sista dag har i USA :( Jag kan ju erkanna att jag langtar inte hem ett dugg! Det ar bara min sma killar som jag langtar efter....Det kanns sa vemodigt da jag kommer sakna det land som kanns som mitt hem och sa vet jag inte nar jag far se mamma igen....om 6-12 manader??

Idag ar det regnigt har och det ar forsta gangen jag ar har och det regnar. Det har varit en del trafikolyckor pga regnet eftersom det ar sa tort i marken sa sjunker inte vattnet ner...

I dag ska vi gora vara sista inkop och bara njuta av de sista timmarna vi har har. I natt kor vi mot Los Angeles och LAX. Vart plan gar kl 07:00 imorgon bitti och vi landar i Kopenhamn pa fredag morgon.

Det forsta jag ska gora nar vi kommer hem ar att hamta bilen och kora till Nina och hamta Jackson. Sa underbart det ska bli att fa krama om honom igen och pussa pa lilla raven! Pa kvallen hamtar jag Lakrits safort Ina kommit hem fran jobbet.


Mina underbara killar!




Snart ar familjen Akesson aterforenade efter fem veckor fran varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0