Långpromenad

Idag möttes jag och mamma upp i stan med dogsen. Vi trotsade det fåliga vädret och gick längs hela ribban, genom Limhamn centrum och sedan hem. Vi var ute i 2 1/2 timme. Vi stannade i hundrastgården på Roddaregatan så jag kunde busa lite med dogsen. Jag hade med mig en boll till Indya (hon bor hos oss denna helgen då matte är och tävlar med hästen) och det var väldigt uppskattat! Jackson såg till att hålla sig undan då Indya sprang som ett jehu efter bollen...

Nu är vi hemma och har fikat både mamma, jag och dogsen. Alla vovvar ligger nu utslagna på golv och hundsängar.

Jag ska snart fluffa till Jackson och Lakrits för vi ska åka till Malin och få dem fotade i hennes studio.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0