Hur många?

En kund frågade mig ur många hundar det får plats i en buggy comfort. Fyra chihuahuor får gott och väl plats eller en stor vovve som vovvarna på bilderna nedan (vikt ca 22 kg).
 
Jag tog denna bild för att visa er men Jackson och Lakrits rök såklart ihop och som ni ser så vill Jackson (den röda till vänster) klättra ut här...Det finns bra med plats bakom dem med. Jag ska försöka få till en bättre bild med fler vovvar. Ina har lovat mig att fota sin vagn med alla sina chi...
 
Två mopsar får plats...
 
En Staffordshire bullterrier kan också sitta i vagn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Åhh va roligt, jag fick den stora äran att anordnaen baby shower åt en kompis i våras. Här finner du en massa tips och bilder från den: http://pinkpastry.blogg.se/2012/march/utkast-mars-17-2012.htmlTack snälla, önskar dig en fantastisk baby shower. Stor kram!

Svar: Tack för tipset! Jag har snott några ideer....
/Jenni
Dogomania

2012-08-19 @ 20:02:35
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0