En produktiv dag!

Igår var jag verkligen i farten! Först så var jag och dogsen ute och promenixade en bra stund på dagen. Det var minusgrader men strålande sol och nästan vindstilla. En riktigt härlig dag! Vi gick en runda vid Öresundsbron och stannade en stund på en strand i Bunkeflostrand. Där satt jag i solen mös och medan jag slöt ögonen och lyssnade på vågskvalpet. Underbart! Dogsen sprang omkring och lekte och hade skitkul!

På kvällen sysselsatte jag mig med att skicka in en grattishälsning, en atikel samt en annons till Chihuahuabladet som kommer ut i mars till alla medlemmar i chihuahuacirkeln. Jag pysslade även lite med bloggen/hundvagnar....

Hundvagnarna är ju beställda nu och väntas komma nästa tisdag eller onsdag. Så på torsdag kväll nästa vecka kan ni säkert vänta er att hitta alla nya fina hundvagnar här på bloggen =) Tyvärr är det min långa jobbevecka  (nattjänst) nästa vecka så torsdag är min enda lediga dag. Svarar jag inte i telefon när nu ringer så kan det vara för att jag sover/jobbar.... säkrast är att ringa mellan klockan 18-20.

Idag har jag oxå varit väldigt produktiv men inte med hundrelaterade saker....

Ikväll kommer västgötaspetsen och juniorvärldsvinnren 2011 Malte hit på besök med sin matte och husse. Det blir väl att ta sig en öl och lite grönsaker och dippa. Hundkex till killarna....


Så svårt det är att fota Svarteman.....det blir ju bara svart alltihop...


Barnviken/pisseviken....


På denna stocken satt jag medan hundarna lekte. Så mysigt det var!


Visst är jag söt i min Theo-overall??! Sitter som en smäck gör den med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0