vagnar och artikel

Nu går snart ögonen i kors efter att ha jobbat två nätter, nästan skrivit färdigt en artikel till Chihuahuabladet och räknat på hundvagnspriser.....Tyvärr ser det ut som att hundvagnarna kommer ligga högre i pris än de jag sålt tidigare =( Dock så verkar dessa hålla högre kvalitet! Jag har sett några av dessa vagnar i verkligheten i somras. Bara för att göra det hela spännande så kommer jag inte avslöja något om dessa vagnar förrän jag har dem hemma och har testat dem själv. Först då kommer bilder, priser och information....Maxvikt på vagnarna kommer vara mellan 8-25 kg. Nu ska jag bara diskutera priserna med mannen och höra vad han säger och tycker han som jag så beställer jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0