Behind the scenes

Nu har jag äntligen fått tillbaka internet på min dator efter flera dagars strul...

Så här kommer bilder från Berendsen-fotograferingen! Jag blev uppringd av Top Dollar Models som anordnade plåtningen för företaget Berendsen. De ville ha en bloggerska som hade småhundar och var lite i stil med Leagally Blond/Paris Hilton. När jag förstått att jag inte skulle förlöjligas så sa jag ja.

Top Dollar Models leter nu efter fler modeller och  hundar och gärna hundar med ägare som liknar varandra. De ska ha en casting den 12 mars i Malmö. Deras hemsida: www.topdollarmodels.se
www.topdollar.se

Här är ett filmklipp från fotograferingen där ni kan se Jackson, Ninja och mig bland de andra modellerna. Jackson var den som var mest med på  bild.
http://vimeo.com/37379872

Så här står det på Top Dollars sida om Berendsen och lägg märke till att de tackar hundarna =)

"En fjäder gör ju ingen höna. Vi firar en gång till. Och hur kan man bättre avsluta veckan än att sträcka lite extra på vaderna och med visst darr på rösten officiellt presentera oss som ny helhetsbyrå för Berendsen.

Hur kan vi få folk att komma tillbaka till din restaurang? Hur kan vi göra vården bättre? Och världen? Hur kan vi se till att folk gör det de ska på toaletten? Och hur kan vi ordna så att de trivs lite extra på jobbet varje dag? Berendsen är ett företag som bygger mycket på mänsklig kontakt och förståelse, något som passar oss ypperligt.

Tack och varma hälsningar till hela Berendsen från hela Top Dollar!

Ps. För att rivstarta relationen spenderade vi dessutom hela dagen med fotografering för Berendsen Washroom… lika mycket tack till alla fina modeller, stylister, hundar, assistenter, pizzabagare – fantastiskt jobb! Ds."

www.berendsen.se


Här kommer bilderna från dagen som jag tagit med mobilen. De färdiga bilderna får jag när Berendsen skickat ut sin reklam till sina kunder.


Ninja och Jackson väntar på att det ska bli deras tur framför kameran.


Vad läng tid det tar......är det inte vår tid snart, matte?


Jag måste ju ha lite spackel så man ser respektabel ut....


Anne med Ninja i famnen. Det var Anne som kom på att jag kunde passa för denna fotografering.


Matte jag är trött.....


Jackson ser ni till vänster. Jag fick stå bakom fotografen och prata med J så han tittade fint in i kameran. han skötte sig ypperligt! Lilla Mischka kom med på detta foto men hon var inte med i reklamen.







Denna bilden är en av mina favoriter! Den är så klockren!


Jackson iklädd rosa klänning.....Jag sa till fotografen att han fick redigera bort snorren.....hhahhaha transan Jackson!


Jackson ser så stor ut men faktum är att Ninja bara väger 1500 gram och jag är liten och tunn på överkroppen....


Ninja var så trött att hon somnade i min famn...



Det ska bli så kul att få se resultatet!



Kommentarer
Postat av: Bibi

Du är supersnygg och dina vovvar är supergulliga....jättetrevligt vara inne på din blogg har själv en chi som heter Nasse 5 år...bästa mannen i mitt liv..

2012-03-08 @ 08:48:45
Postat av: Jenni

Bibi: Tack för vänliga ord! Din Nasse är oxå fin. Visst har jag lagt ut en bild på honom här på bloggen? En bild där han är iförd full mundering för vintern?

2012-03-08 @ 22:02:04
Postat av: Momo

Oh, va' lackra ni e', Din klanning ser ut som en bakelse, Mr Jackson e' som alltid 100% on photos!

Love U !!!!!!

2012-03-10 @ 02:30:18
Postat av: Chihuahua

Min chihuahua väger bara 1,2

2012-07-28 @ 10:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0