En produktiv morgon!

Idag har jag varit produktiv! Först skickade jag in en massa bilder till Chihuahucirkelns fototävling. De ska göra en kalender till nästa år med fina bilder på chihuahuor. såklart vill jag att mina små godingar ska få vara med!

Sen fick jag en idé till en artikel till Chihuahubladet så den skrev jag och skickade in. Den handlar om Chihuahuor på sjön. Såklart skickade jag med bilder på Jackson och Lakrits från när vi seglat. Tyvärr var sista inlämningsdatum 1 maj....men man vet aldrig, knske kommer den med i nästa nummer ändå eller så får jag vänta tills den kommer ut i höst. CB kommer ut 4 gånger om året.

En av bilderna jag skickade in med artikeln:

Killarna myser tillsammans på båten.


Kommentarer
Postat av: Mirelle

ser inte så tråkigt ut du ;)

2012-05-18 @ 15:43:06
URL: http://www.123minsida.se/lillpinglans
Postat av: Li

Försökte hitta fototävlingen på ChihuahuaCirkelns hemsida men lyckades inte. Var finns den?

2012-05-19 @ 19:23:25
Postat av: Jenni

Li: Det står om den i Chihuahuabladet, rastidningen som delas ut 4 ggr/år om man är medlem i klubben. Om det står ngt på deras hemsida vet jag inte...



/J

2012-05-19 @ 23:27:11
Postat av: Li

Rackarns.. Jag blev medlem för några veckor sedan först, så fick aldrig den tidningen. Synd :(

2012-05-20 @ 10:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0