Jackie and Jackson

Jackson är hos "momo" denna helgen. Jag ska möta upp dem på centralen nu efter jobb när jag slutar 07:15 och ta med både Jackson och Jackie hem. Jackie ska vara hos oss till på onsdag. Konstigt har det känts att bara ha en hund hemma....men skönt ändå att få ge Lakrits lite extra mys och kel. Vi brukar ha lånehundar hemma och nu är det Jackie ett par dagar sen Indya nästa vecka och veckan efter är det lilla Puma. Åkesson Zoo står alltid redo för att ackordera in hundvänner =)


Två nyvakna vovvar: Mr J och Jackie



Förresten! Jag är såååååå nyfiken på att få se bilder från stora cc! Någon som vill mejla mig några? Gärna en bild på vovven Panchos Dancing Queen "Rosen" som blev BIS. Hoppas att någon vänlig själ har tagit foto på henne och ägare/handler med sin fina BIS-vinst (en InnoPet hundvagn donerad av mig!) Har Du bilder så mejla gärna mig dem så lägger jag upp dem här! [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lena

Har din mamma flyttat hem eller hon är bara på lååååång semester?

Lena

2012-05-07 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0