Sista natten

Detta var sista natten för mig i denna lägenheten för sen flyttar vi!! Jag jobbar nu två nätter, går av fredag morgon och fredag eftermiddag tar jag och dogsen tåget till El Stockholmo för att träffa pappa och ställa ut Svarteman. På söndag går flyttlasset till huset framför. Längtar! Otroligt bra planerat så slipper jag själva flytten då jag är i Stockholm...

Jag har packat massor i hundvagnskartonger. Helt perfekt! De är lätta att bära eftersom de har bärhandtag på långsidan.

Tyvärr kommer inte lilla Puma med oss till Stockholm för damen behsgade börja löpa precis och är nu hos sin pojkvän....Hon lyckades verkligen pricka in höglöp precis till utställningen....

Denna tågresan får killarna inviga en ny hundvagn. Jag tyckte att den var perfekt för tåget. En buggy 5in1. Lätt och smidig och vagnchassit fälls lätt ihop och läggs på hatthyllan!

De fick provåka igår alla tre, dock var det trångt med tre vovvar.... Men en 5-6 kilos hund passar bra i eller två små chihuahuor som mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0