Skänk en julklapp!

Idag har jag och Josefin skänkt julklappar till utsatta barn i Malmö med omnejd. Igår slog jag in allt omsorgsfullt.
Jag slog in kläder, leksaker och böcker.

Har du något som ditt barn inte längre leker med så slå in det och skänk det till ett barn som har det svårt!

Lägg paketet under granen på Clarion Collection Hotel på Engelbrektsgatan i Malmö. För varje paket skänker hotellet 10 kr till Unicef. Granen står kvar till 20 december.

Jag samlade även ihop en massa fina kläder jag inte använder längre och skrev på påsen: god jul alla kvinnor hos kvinnojouren.


Kommentarer
Postat av: Momo

Vilket fint initiativ av både Josefin o dig Jenni! Ni är omtänksamma o varma personer båda 2 som tänker på dem som har det svårt o jobbigt i livet. Så fint att Du skänkte kläder till kvinnojouren också! Ho, ho, ho from Santa I California, USA.

2012-11-29 @ 05:19:00
Postat av: Jasmine

Jag tycker det är kanonfint av dig/er!
Tyvärr befinner jag mig aldrig på det hållet... =/
Annars kunde jag nog kunnat fixa ihop något... Inte för att jag själv har något till just barn, men det finns ju bekanta...
All eloge till er iaf!

2012-11-29 @ 22:24:50
URL: http://minochellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0